~SELAMAT BERJUANG DI MEDAN PEPERIKSAAN~








Minggu ini adalah minggu study week.Semua pelajar sibuk dengan mengulang kaji pelajaran. Ada juga dalam cuti study week balik ke kampung. Ada juga yang tidak ambil peduli. Mungkin tarikh examnya yang lambat. Rileks dulu katanya. Bagaimana dengan persediaan untuk mengambil peperiksaan kali ini? Sanggup study sampai tidak tidur. Pastikan solat subuh ya! Jangan kerana nak study perkara yang wajib kita tinggalkan.

Aku telah melangkah ke semester 3. Kali ini aku perlu mengambil peperiksaan untuk 7 kertas. ( banyaknya. sabar2x). Tariknya amat menngujiku. 2hb, 5hb, 6hb, 10hb, 11hb, 12hb, dan 18hb. Persediaan dari awal amat diperlukan.( rajin2x wahai diri utk study ).Tinggal lagi beberapa hari sahaja utk aku menempuh satu peperangan bersama soalan-soalan.

Di kesempatan ini aku ingin memohon kemaafan kepada sahabat-sahabat sekiranya sepanjang hidup ini ada melakukan kekhilafan.Sesungguhnya hambamu ini adalah hamba yang lemah dan tidak boleh lari daripada kesilapan.Kita doakan semoga sama-sama dapat melalui peperiksaan ini dengan baik dan diredhai oleh Allah. InsyaAllah.

P/S: Usaha + Doa + Tawakal.    



1 comments:

♥ HeRWaNa HeRMan ♥ said...

salam perjuangan buat sahabatku...

All the best...

Blog Widget by LinkWithin
 

MY VISITORS TODAY?