-RAMADHAN KALI INI ~

assalamualaikum...

ku gagahi diri ini utk terus mengupdate laman sesawang ku ini..
bertemankan sahabat disebelah yg sentiasa mengupdate blognya terasa cemburu di hati..
mungkin kerana kekangan masa dan bebanan kerja yg semakin himpit diri.
YA ALLAH BERILAH AKU KEKUATAN DAN SEDIKIT MASA UNTUK TERUS BERGIAT DALAM PENULISAN SETERUSYA MNEYAMPAIKAN ILMU YG SEDIKIT INI.INYAALLAH..

bersempena dgn bulan RAMADHAN yg mulia ini aku ingin mencatitkan sedikit tulisan yg mungkin terlintas di fikiran ini yg hakikatnya semua daripada YANG MAHA KUASA.walaupun mungkin agak terlewat sedikit utk aku masuk kpd entry ini kerana sudah 4 hari kita berterawikh dan 3 hari kita berpuasa.

seperti bulan ramadhan yg lepas pastinya kita terasa sama sahaja. namun aku mesti membuat kelainan sedikit untuk aku buat yg terbaik untuk ramadhan kali ini.mungkin kita tidak mengetahuinya adalak ini ramadhan ku yg terakhir sebelum ALLAH mencabut nyawaku..
tidak perlu rasa nya aku nyatakan kelainannya takut diri ini menjadi riak dengan kebaikan yg dilakukan.YA ALLAH AMPUNKANLAH DOSA HAMBA MU INI...

berpuasa di kolej amat menggembirakan.dapat bersama sahabat-sahabat dan tugas yg sering dilakukan adalah dengan membentang tikar beramai-ramai disamping dapat mengeratkan ukhuwah sesama sahabat-sahabat yg lain.

hari pertama berpuasa aku telah pulang ke kampung utk menguruskan beberapa perkara.ALHAMDULILLAH syukur yg tidak terhingga aku dapat bersama-sama keluargaku.
gembira rasanya dapat berbuka bersama kerana semuanya ada di rumah.sempat juga aku bersolat terawikh di surau kampungku.dapat berjumpa org2 kampung yg mungkin aku sudah lupa namanya dan hanya ingat rupanya sahaja. YA ALLAH LEMAHNYA HAMBA MU INI.

cukuplah sekadar ini sahaja coretan ku untuk kali ini.kapada semua muslimin muslimat selamat berpuasa dan jadikanlah RAMADHAN kali ini adalah yg RAMADHAN yg terbaik. semoga amalan-amalan yg kita lakukan di bulan RAMADHAN ini dapat kita teruskan untuk bulan yang lain.INSYAALLAH...


0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 

MY VISITORS TODAY?