~BAS OH BAS~

ari ni aku nak tukar sikit stail kpd tknik penceritaan..dah mcm nak blaja BM la plak..anyway aku nak teruskan gak...huuhuhuhuu
baru je citer nih..panas lg macam goreng pisang..

ari ni ak ada clas kul 2 ptg..clas astronomi tu...

ak trun kul 1.40 ptg.ye la duk tingkat 8 kn..lambat la sket...

pastu smpai la kat tempat tnggu bas..uish....ramai nye umat manusia yg nak g cls ptg2 nih..

BAS yg ada 1 je time tuh...cam ne nak menampung manusia yg ramai tu???


jam menunjukkan kul 2 sudah...terpaksa lah berebut2..cam semut hurung gula...bertolak2 nak masuk bas..letih nye..xpe2 nak g cls nak blajar..ibadah tuh...tp malangnye x dpt naik gak...

yg menariknye ada la satu bas ni dtg dari kampus..turunkn penumpang..ilya aku n fira lambai2 kat uncle driver bas tu..nak naik dari situ..tp uncle tu kata x bole..huuhuhuhuhuu


xpe2...kami tunggu uncle tu pusing..best nye uncle tu berhenti btul2 depan kami...huh bagus betul la uncle tu...cam ni nak wat lagi la..hehehehehe...


aku nye clas kat tmnu 38...jam menunjukkan 2.30..lambat dah kami nih..jalan2 la laju2..kesian kwn aku ( FIRA ) sampai sakit kaki cz kasutnye yg x berapa sesuai utk jln jauh..sampai2 nape gelap je clas ni xda org ke???rupa2 nye KOSONG!!!!!batal ke???penat dah ni sampai....kami pun rehat jap n balik..sebelum tu jumpa la pak guard yg duk kat luar tu..dia tanye nape??? kami kata tak da clas..rupanye ada notis kat ats meja pak guard tu kata clas ASTRONOMI BATAL....huhuuhuhu..SABAR JE LA..rasa cam g EXLORACE je..kalo ye mesti kami dah menang...


p/s : ok itu je nak crita kpd pembaca yg ikuti blog saya..






0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 

MY VISITORS TODAY?